søndag 13. oktober 2013

Utekos og innekos




























Jeg er ute.
Solen skinner.
Det er varmt.
Jeg omgis av vakre farger.
Jeg går tur.
Jeg leser bok.
Jeg kan ikke nyte det nok.
På et tidpunkt må man inn.
Inn til kos.
Fram med tekoppen.
Frem med kortlagerutstyret.
Frem med tankene rundt jul...
Jeg er ikke alene om det.
De første butikkene har begynt å dekorere vinduene sine med julekuler.
De første blogginnleggene om juleforberedelser er skrevet og lagt ut.
100 til og fra lapper er lagd.
100 kort til ulike anledninger er lagd.
Snart er det noen i familien som uventet får noen kortbunker i posten.

1 kommentar:

  1. ...og så deilig det er å kunne gå inn med god samvittighet og sysle med slike ting! Elsker juleforberedelser! :)

    SvarSlett

Takk til deg som legger igjen noen ord jeg blir da så glad, så glad :)