onsdag 12. november 2014

DIY: armbånd

























Har fått mye perler m.m opp gjennom årene.
Har en grei mengde materialer.
Ville gjerne bruke av det.
Hadde ikke alt jeg trengte så da ble det supplert med låser m.m. fra Panduro.
Lekte meg litt, lagde noen armbånd.
Resultatet så som så.
Tok frem alt av material og utstyr igjen.
Ble sittende å lete etter inspirasjon, prøve meg frem og ikke lage noe som helst på èn time.
Konklusjon.
Smykkelaging og armbåndlaging er ikke noe for meg.
Det kan min søster mye bedre.
Hun ville gjerne ha alt at materialer.
Det skal hun få.
Og jeg skal få et smykke tilbake- bare at det vet hun ikke helt enda.
Og.
Jeg får en mer ryddig skuffe.








1 kommentar:

  1. Jeg har hauger av perler og smykkelagingsutstyr i boden... :)
    Lagde mye av det før, men nå er det andre ting som er mer moro.

    Heldig er din søster som får alt sammen,
    men jeg liket godt det armbåndet som er flettet.

    SvarSlett

Takk til deg som legger igjen noen ord jeg blir da så glad, så glad :)